onsdag 23 februari 2011

Ok, nu berättar jag....

man kan tro att det inte har hänt så mycket här hemma men det har det inte heller ;) Ok, lite har hänt. Det är ingenting med Gangster, nej han är lika hungrig och lat som vanligt Hihi Loke! Nej, han sover igenom dagarna och hoppas på att det ska bli varmare så att han kan komma ut och jaga möss Hehe Trollis busar mest runt och börjar nog bli könsmogen =) Elsa mår prima hos sina fodervärdar =)

Kvar har vi Astridgumman och japp, åtta veckor efter senaste dejten med Bon Jovi så började damen att löpa! Så nu har hon varit på dejt igen! tre veckor har passerat och bannne mig om hon inte har HALLONTUTTAR!!! Ja, jag tycker mig faktiskt se det =) Jag är så himlans glad! MEN vågar inte riktigt tro det så en liten parentes att jag har fel =/ Jag har också, såklart, vägt henne och hon har bara ökat i vikt sen hon kom hem från sin partner.

Om två veckor är det vecka 5 och mellan vecka fem och sex så ökar dom som mest ( ? ) så då kommer jag väga henne. Ökar hon då så är jag säker *tihi*

Håll tummarna nu, det vore ju så kul med Astridbebisar hemma!

Kraaaaaaaaaaam M

3 kommentarer:

  1. Ja nu längtar vi verkligen efter Astrid bebisar................Kom igen Astrid, heja, heja..:-)

    SvaraRadera
  2. Håller tummar och tassar här hemma :-)

    Kram från Lena

    SvaraRadera