torsdag 18 juni 2015

Lugna gatan..

Ja det händer inte så mycket i katteriet just nu. Nästa helg ska Amiz son Nimbus på utställning så det blir spännande! Jag har anmält Amiz till en utställning i början på Augusti så får vi se om det blir löp eller utställning som kommer först. Annars håller jag just ögonen öppna för en ny hona till katteriet, det går inge vidare just nu men det finns många spännande planer som jag håller koll på.

Mulen dag idag vilket betyder bra fotoväder. Jag och dottern tog med Amiz ut. Jag vill helst fota utan sele därför är dottern med som passning, perfekt.






En viss dam tröttnade på mitt fotande   ;)



Fotade på samma plats förra året, tycker det är så vackert när gullregnet blommar. Tyvärr kom inte den med så mycket på bild den här gången men det får duga. Amiz blev väldigt rymningsbenägen på slutet så det var lika bra att gå in.

Kram Maria



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar