onsdag 30 april 2014

Planer för Amiz

Nu är en dejtpartner planerad för lilla Amiz. Vid tidigast tio månaders ålder ska jag åka till Albano för att göra ett ultraljud på hjärta och njurar för att se att dom är friska, är det utan anmärkning så är det bara att vänta på löp.  Jag längtar som en galning! Nog första gången i mitt liv som jag ser fram emot hösten  *haha*

Jag har velat fram och tillbaka på vilken hane jag skulle vilja ha till Amiz, har tom blivit erbjuden två hanar till henne  ;)  Det avgörande blev att jag älskar hans uttryck, temperament och det som satte huvudet på spiken var ett samtal med en annan uppfödare som är kunnig med stamtavlor och katter som finns längre bak i ledet.

Hans namn är S*Evenstars Warrior af Igasto och ägs av uppfödaren S*Heavenly dolls, Sofia.




Stilig kille! Ju mer jag tittar på honom desto mer kär blir jag!

Nu är det bara att hålla tummarna för att Sofia kan hålla honom fertil och att Amiz klarar hjärt och njurtestet UA. Långt dit men tiden går fort!

Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar