tisdag 13 september 2011

Vecka 7

IIiiiih vad tiden går fort! Så kul!

Jag måste börja med att skriva att det är jag som har "hittat" på att det blir dag 63 på tisdag om två veckor. Jo, för det var ju så att jag lämnade Trollis på söndagkvällen, om jag inte minns fel. Sen var ju hon och Mille själva i ett rum med en kattvakt som tittade till dom ibland för att Elin var bortrest. Jag var så glad att jag fick lämna Trollis ändå =) Hursomhelst så har jag räknat ut att det tar minst ett dygn innan honan släpper till dvs måndagkväll. Dom parar sig då på tisdag ;) För sen hämtade jag Trollis på torsdagfm. Då hade det varit lugnt på onsdagen. Japp, allting låter jättelogiskt så jag fortsätter att köra på det *smile*

Fast på ett sätt vill jag ju ha fel så att hon är på dag 63 på onsdagen och så föder hon kattungarna på dag 66 för då är det lördag. Gud, vad jag är fiffig ;)

Jaja, jag har vägt lilla fröken och hon väger nu ca 3,850kg. Längtar så tills man känner små rörelser därinne, det blir mer verkligt då.

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar