söndag 20 mars 2011

Den 20 mars år 2003....

så föddes en liten maine coon kille hos S*Cutecat´s i Göteborg. Jag hade äntligen lyckats övertala min sambo Tommy om att jag skulle få köpa en till katt. Övertalningen skedde genom att visa bedårande bilder på maine coon kattungar men det han föll för var nog ändå bilderna på Stora, vuxna maffiga maine cooner med tofsar på öronen och en grym blick.

Jag hade en kattalmanacka med en fantastisk bild på en maine coon och det stod att han hette Loke. Det skulle min maine coon också heta, jag tyckte namnet passade perfekt på den vackra katten på bilden och skulle säkert också passa min egna maine coon.







Jag är så glad för min älskade Loke och han är en riktig mamma katt och det känns underbart att vara den utvalde =)

Stort GRATTIS till min älskade Loke på hans 8 års dag!! Hipp hipp Hurra hurra hurra hurra!!

Kram M

3 kommentarer:

  1. Stort GRATTIS till VACKRA VACKRA Loke på hans 8-års dag :-)

    SvaraRadera
  2. Grattis snygge Loke på din 8-årsdag! Hoppas du fick fira med något riktigt gott ;-)

    SvaraRadera