torsdag 5 augusti 2010

Långsint

Astrid var sist in i kattfamiljen för 3,5 år sedan och då gick det hur bra som helst. Hon spatserade in som om hon alltid hade bott hos oss och kastratkillarna brydde hon sig inte så mycket om. Dom var nyfikna på henne men närmade dom sig så fräste hon.

Nu när Signe skulle flytta in så var Astrid den som blev surast. Under en veckas tid så var hon allmänt missnöjd och drog sig undan =( Hon sov inte hos oss och inte heller på sina andra favoritställen. Måste också tillägga att jag har klappat henne extra mkt under den här första tiden och gosat för att hon inte ska känna sig utanför.



Nu Äntligen börjar hon att bli sig själv igen, känns så himla skönt! Hon sover vid min kudde och beter sig som vanligt =) Jag tror minsann att Astridgumman var lite långsint på mig som har skaffat en ny liten men Astrid kommer ju alltid att ha sin speciella plats i mitt hjärta!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar