söndag 25 juli 2010

Första natten

Signe sov hos Lowa inatt så att hon skulle få sällskap Men Lowa kom över till oss inatt trots att hon lovat att inte göra det så det var bara för mig att ta mitt täcke och krypa ner i Lowas säng med Signe. Det blev lite trångt i hennes en meter långa säng men det var bara att veckla ihop sig, vad gör man inte *haha*

Signe sov lugnt vid mitt huvud, spann högt och tvättade mig noga på fingrarna och armen. Ja, vi hade det riktigt mysigt ihop =) Vi ett tillfälle hoppade hon ner ochgick på lådan, duktig liten Signe.

Nu på morgonen kom Lowa och kröp ner hos oss och redan nu börjar Signe bli lite tuffare. Det var en riktig myspys morgonen.

Astrid är fortfarande sur och morrar och fräser. Loke har ju aldrig gillat små Trollisar så även han fräste medans Underbara Gangster luktade, tvättade henne på huvudet och gick och glufsade i sig av kattungematen innan han blev tillsagd ;)

Nu sitter Lowa och Signe och tittar på Bolibompa och dom har det riktigt mysigt ihop!



Imorgon börjar jag att jobba på mitt nya jobb, kul! Tommy och Lowa har fått gosinstruktioner så jag är inte orolig för att Signe blir övergiven.

Kram M

2 kommentarer:

  1. Stort grattis till den nya familjemedlemmen! Hon är jättesöt!! :-)

    Tass & Kram

    SvaraRadera
  2. Va,sov du i lowas säng med signe???Ha,ha,blev inte så mycket sömn då va?:) kram annika

    SvaraRadera