måndag 31 maj 2010

Märtis

Vilket lyckat 60års party det blev!!! Fint väder, god mat och en massa trevliga gäster =) Mamma blev jätteöverraskad när hennes kollega som hon inte har sett på 20 år kom, succé! Jag älskar att överraska folk *hehe*

Som kom måndagen igen och nu har min nedräkning till semestern börjat ;)

Har fått mejl ifrån mina fodervärdar om Märtis. Alltid lika kul! Nu har Märtis fått prova det nya halsbandet som är ett rosa bling bling halsband, vad annars *hihi* Hennes premiärtur ute hade gått bra. Självklart fanns det mycket att nosa in och det hade varit lite läskigt när bilarna brummade förbi en bit bort.


Märtis med husse-fodervärd

Märtis har hunnit bli 9,5 månader nu, tiden går så fort, men än så länge inget löp. Skönt för hennes fodervärdar. Dom har ingen tidigare erfarenhet av löpande katter men jag har lugnat dom och sagt att "ni kommer att märka när hon löper" *hehe*

Jag har sett ett sådant vackert Pilgrimarmband som jag såååååå gärna vill ha, kan inte få det ur huvudet *suck* Det är ett armband med vita "kulor" på hmmm svårt att förklara. Om jag har några stålar kvar i slutet på månaden så måste jag nog köpa det.......=)

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar