söndag 25 april 2010

Utställning i Västerhaninge

I morse hämtade Ann mig för att jag skulle följa med henne på utställning med Trasan.



Jag har verkligen sett ifram emot det då det var ett bra tag sedan för min del och nu har jag ingen katt jag kan ställa ut heller, tyvärr. Det var jättekallt i hallen där utställningen var. TRodde jag skulle frysa ihjäl och då var det ändå lite varmare än det hade varit på lördagen med sina 8 plusgrader!!! Efter att ha packat upp Trasan och hans tillbehör så satt vi ute i morgonsolen och tog lite fika. Det var varmare där *haha*

Det var inte så många ragdolls eller katter överhuvudtaget, trist! Men det blir vad man gör det till och vi fick dagen att gå ;) Trasan tog sitt Hederspris cert men sen var det slut på priser. Kastrathanen som blev NOM blev även Best in Show och det var extra kul eftersom det var en raggis som vann! Seniorklassen vanns av en brun birma som alltid vinner BIS senior så det var väntat.

Som helhet tycker jag att Perserkatten gjorde ett bra jobb och utställning flöt på bra. Vi var på väg hem redan klockan 16:00.

Konstigt det där att man kan tänka under utställningsdagen att tiden går saaaaaakta men sen när man sitter i bilen på väg hem så känns det som att dagen gick Jättefort *haha* Man är nog lite schizofren ibland ;)

Trevlig vecka till er!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar