tisdag 21 juli 2009

Astrids mage och bio

Nu på morgonen lyckades jag äntligen att ta lite bilder på Astrids mage, puh! Det är inte det lättaste ska ni veta =) Astrid är ingen linslus om jag säger så. Hon låg perfekt på vardagsrumsgolvet med sin tjockismage, sprang och hämtade kameran och ....ja...sen var hon inte kvar. Det blev iallefall en bild i våran mörka hall



och två bilder ifrån balkongen





Igår var jag och Tommy på bio i Täby och såg Harry Potter och halvblodsprinsen. Jag har läst boken för ett bra tag sedan och den var som dom andra böckerna, kanon! Det var en bra biopublik som inte pratade och prasslade så mycket med godispåsar. Jag vet att jag är kinkig men sånt är verkligen störande. Minns en gång när vi var på bio och såg Sjätte sinnet. Då hade Tommy oturen att ha en mamma och dotter brevid sig och mamman satt nästan hela filmen och förklarade varför och vad som hände i filmen för dottern. Suck!
Hursomhelst så var filmen Jättebra, verkligen! Ser fram emot sista filmen men först måste jag läsa boken. Den ligger och har legat på nattygsbordet länge nu =) Jag ska bara.....*haha*

Ha en bra dag!!
Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar