fredag 26 december 2014

Hallontuttar!

Nu hr det hänt saker här hemma och jag vill berätta allt på en gång  =) Jag tar den korta versionen.

Amiz har löpt, hon har varit på dejt hos Warrior och dom har även dejtat här hemma då Amiz verkade gå ur löp borta.

Warrior
 
På söndagen för snart tre veckor sedan satt jag inne hos dom och kände att det blir nog inget, skickade ett mess till Sofia att jag skulle lämna tillbaka hennes snygging. DÅ händer det, dom parar sig! MEN jag är så osäker på om han fick till det......
 
På söndag har det gått tre veckor och jag kollade Amiz tuttar igår och jag tycker mig se att dom har blivit rödare och lite större
 
 
Om det nu inte är falskt alarm så betyder det att kattungar väntas om lite drygt sex veckor! Jag är så galet glad!
 
Vägde Amiz i morse och vågen stannade på 3,680kg.
 
Kommer att väga henne en dag i veckan för att se att hon ökar , ett bra tecken på dräktighet.
 
Bloggen kommer nu att uppdaters minst en dag i veckan så följ gärna Amiz första resa som dräktig.
 
KRAM Maria
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar