tisdag 31 maj 2011

Äntligen!!

Kameran är hämtad och nu har jag fotat en del! Tyvärr så har våran dator pajat så nu sitter jag hos mamma och skriver.

Här hemma här utvecklingen med killarna gått fort.

Båda är nu rumsrena =) Rolls ROyce rymde ut från kattungehagen och på så sätt bestämde han att nu vill vi vara i hela huset och så fick det bli *haha* Det funkar kanon och det är så underbart att se dom rejsa runt i ena sekunden för att i den andra ligga i en hög och snarka.

Här kommer bilder på Mini Cooper som knappar in bra viktmässigt på brorsan =)





Han är den av brorsorna som har bäst ögonfärg som det ser ut nu.

Sen har vi ROlls ROyce som jag ännu inte vet hur jag ska göra med, alltså behålla eller ej =/





Charmtroll är dom båda två =)

Må så gott så ska jag försöka komma åt en dator snart igen!

Kram M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar